Efter film mys i soffan kom vi tillslut i säng. Blev inte många timmars sömn innan klockan ringde för JVM. Halv fyra bänkade vi oss alla tre i soffan, sonen, älskling och jag. Jag såg första perioden men somnade sedan till i periodpaus och halvslumrade sedan igenom de två sista perioderna. När matchen var slut bäddade vi ner oss igen för några timmars sömn till. Jag vaknade runt elva och vid halv tolv klädde jag på mig och gick bort till affären för att köpa lite grönsaker och frukt. Frukost serverades vid halv två... då hade jag förberett efterrätten till nyårsmiddagen och påbörjat ett fröknäckebak. När frukosten var uppäten drog vi på oss lite varma kläder och gav oss ut i regnet på en runda discgolf. Årets sista motionspass. Vi var så gott som ensamma på banan och det gick ganska fort att ta varvet. När vi var klara hade det börjat att skymma. När vi kommit hem igen blev det dusch och middagslagning. Sonen hjälpte till med att duka och tända ljus mm. Tanken var att vi skulle va...
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.