En bra dag på det stora hela. Startade med sellerijuice och sedan en stunds meditation. Gjorde smoothie och pluggade lite.
En av mina finaste ringde och vi hade ett långt trevligt samtal. Inte alltid att vi tycker lika, men det är helt ok. Guld värt att ha så fina vänner.
Eftermiddagen och kvällen gick i rasande fart. Jag fick tömt klädkammaren för att flytta in saker som stått i köket och gjort lite omflyttningar, så endel grejer kan komma ner i förrådet under morgondagen. Jag fick också lagt upp sovrumsgardinerna och sytt i en knapp i en vinterkappa som varit i mina ägo i över 25år. Ska lämna in den på kemtvätt och hoppas att den blir som ny igen.
Skönt att ha lite ork och energi att fixa och dona lite här hemma, det känns bra att äntligen fått undan. Känns som lite mera hem och mindre flyttlåda...
Kommentarer
Skicka en kommentar