Vaknade redan vid fyra, men lyckades somna om. Det blev en orolig sömn med ganska obehagliga drömmar fram tills klockan ringde halv sex. Jag gick upp för att göra mig iordning inför yogan, men dottern fick jag inte med mig, då hon också sovit dåligt och ville försöka sova en timme till innan jobb. Jag gick ner till studion och tillsammans med ytterligare en deltagare blev det en lugn start på dagen. Levande ljus och mysbelysning. Fokus på andning och mjuka, inkännande positioner för att stretcha och mjuka upp kroppen. En Riktigt härlig början på en ny dag. Hemma igen gjorde jag frukostsmoothie till både mig och dottern. När hon sedan strosade iväg till tåget parkerade jag mig i soffan med kaffe, en stickning och boken jag började läsa igår. Aktiviteterna under förmiddagen blev en blandning av att sticka, läsa och kolla om det dykt upp något nytt jobb av intresse på platsbanken. Jag saknade lök och ärtor till dagens middag, så tog en promenad till affären. Jag kom hem strax före at...
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.