Så gick ytterligare en dag.
Vi har röjt i älsklings mammas hus. Lådor har packats, skräp har samlats och släp med blandat har körts till tippen.
Det blev pizza till middag och sedan somnade jag på soffan och sov bort kvällen.
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Kommentarer
Skicka en kommentar