Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 198

Vaknade med huvudvärk, så bestämde mig för att sova vidare när älskling gick upp.
Sov fram till nio. Huvudvärken hängde i men jag gick upp och fixade lite grötfrukost och tog sedan tag i lite skolarbete jag kommit efter med. 

Under eftermiddagen ramlade det in en liten hälsning på Instagram från en av de vänligaste och hjärtevarma människor jag känner. Våra vägar skiljdes åt tidigt i våras, då jobbsituationen förändrades och det var underbart att höra ifrån henne igen. Det blev bara en kort dialog, men den var välgörande och läkande. Härligt.

Under kvällen blev jag grymt sugen på varm choklad med vispgrädde. Så kvällens mys i soffan blev just det, tillsammans med pepparkakor. 

Kommentarer