Packa lådor, flytta möbler och packa upp. Från morgon fram till tidig kväll. Det mesta är gjort och i morgon är det bara lite småplock kvar att fixa så är älskling inflyttad och installerad i nya lägenheten.
Avslutade kvällen med kex, ost och te, framför tv:n i vardagsrummet. Mysigt.
Kommentarer
Skicka en kommentar