Idag blev det sovmorgon. Klockan stod på 8:30 när jag vaknade trots tidsomställning till vintertid, vilket faktiskt betyder att jag vaknade 2-2,5 timmar senare än vanligt.
Kände mig dock inte helt pigg, utan det kändes som jag vaknat med en begynnande förkylning. Känslan har suttit i hela dagen och nu på kvällen har näsan börjat rinna lite, huvudet är tyngre och halsen som kliat från och till under hela året känns nu värre än på länge.
Tempot under dagen har varit lågt, men alla kartonger har blivit tömda och grejor kommit på plats i skåp och lådor. Känns skönt att lämna över flyttstädningen till proffs och kunna ägna sig åt att boa in, istället för att städa ur gammalt bo.
God middag lagades och åts i skenet av levande ljus. Idag åt älsklings son tillsammans med oss och efter maten spelade vi spel. Frågesport med ämneskategorier inom det mesta. Jag kom sist...
Nu ska jag bädda ner mig och hoppas på bättre mående tills i morgon.
Kommentarer
Skicka en kommentar