Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 148

Ja, då var man klubbad av förkylning. Vaknade tung i huvudet, med snuva och trött kropp. Skulle åkt hem från älskling idag, men kände att jag inte var i form för att köra lite drygt sex timmar på egen hand, så blev kvar hos älskling där jag mer eller mindre tillbringat dagen på soffan.
Får se hur morgondagen blir, om jag åker hem eller blir kvar. Allt beror på ork och dagsform.

Till middag idag serverade älskling en fantastiskt god gulaschsoppa, vilket var helt perfekt när jag var trött och uggen.

Tidigt i säng ikväll och hoppas på en piggare morgondag.

Kommentarer