Gårdagen, den 14/1
Glömde att skriva. Kanske för att det inte fanns något att dela med sig av, varken händelser eller tankar.
Fick tvättat en maskin och gjort en flaska ingefärashot, det var väl allt.
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Kommentarer
Skicka en kommentar