Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 197

Gårdagen, den 14/1
Glömde att skriva. Kanske för att det inte fanns något att dela med sig av, varken händelser eller tankar.
Fick tvättat en maskin och gjort en flaska ingefärashot, det var väl allt.

Kommentarer