Måndag och sovmorgon till klockan åtta. Det blev en mysmorgon/förmiddag tillsammans med älskling i soffan. Vi såg på film och sedan fixade vi lunch innan älskling packade ihop sina saker för att åka hem. Jag tillbringade eftermiddagen/kvällen på nätet och sökte inspiration till mina drömmars framtidsprojekt, compact living i ”tiny house”. Finns så många helt fantastiska minihus i världen att inspireras av och plocka idéer ifrån att man kan bli alldeles snurrig.
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Kommentarer
Skicka en kommentar