Lagt några timmar på kunskapsinhämtning av olika slag under dagen. Videolektioner, läsning och en helt magisk meditation som tog mig tillbaka i tiden, löste upp karma och omslöt mig i kärleksfull, helande energi.
Jag dansade mig igenom matlagningen (en bedrift för en som varken kan dansa eller laga mat) till tonerna av väl valda favoriter på Spotify. Slant med kniven, men den fick bara med sig en bit av en nagel som tur var. Middagen var enkel, gryta gjord på gräddstuvad vitkål i curry och Färdiggrillad kyckling och till den serverades wokade gula, röda, lila och vita morötter, vilket blev en färgrik måltid.
Pratade bort kvällen med en god vän på telefon, så det blev ingen dokumentär, men det tar vi igen i morgon jag och dottern.
Kommentarer
Skicka en kommentar