Efter en lång resa har jag nu bäddat ner mig hemma hos älskling. Skönt att vara framme och skönt att vara här.
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Kommentarer
Skicka en kommentar