Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 188

Läste länge i natt, så det var skönt att jag kunde somna om på morgonkvisten, när jag insåg att jag bara sovit fyra timmar.

Under förmiddagen fortsatte jag med min bok och lite senare på eftermiddagen blev det en promenad.
När jag kom tillbaka hem pratade jag en stund med älskling på telefon innan jag tog en dusch.

Det blev myskläder på, glögg, pepparkakor och film uppkrupen i soffan.
Kollade på Hungerspelen och jag kan inte låta bli att dra paralleller till pandemin och vad som pågår runt om i vår värld just nu...

Kommentarer