Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 141

 Ännu en dag till ända. Blev inget blogginlägg i går så helt plötsligt är det dag 141.

Igår blev det en tur till Ullared med barnen. Riktigt mysigt och jag höll ganska bra i plånboken, men kunde inte låta bli att köpa med mig ett vackert renskinn hem. Önskat mig ett i flera år och nu hittade jag ett till bra pris. I tanken har jag redan suttit på det i en snödriva, grillat korv och värmt fötterna vid elden....

Idag fick jag köpt nya färgpennor och startade upp mitt kommande projekt, som endast funnits i taken fram till nu. Jag är själv nyfiken på resultatet. Har ca 1,5 månader på mig tills det måste vara klart, så nu har jag lite att göra och behöver inte känna mig sysslolös eller orolig för att inte ha något att göra.

Börjar bli mörk och kyligt, så ikväll tände jag levande ljus både för mysfaktorn och för att få upp värmen en aning. Sippade te i myskläder och kände att livet är rätt gott. 

Kommentarer