Blev en trevlig kväll i går och ganska sent. Små-kidsen vaknade tidigt i morse, så blev inte så många timmars sömn... Regn och uppehåll växlade av varandra under förmiddagen och det blev lite tecknad film, innan vi mellan två skurar begav oss ut på en promenad. Vägen gick genom skogen och en av mina favoritväxter, ormbunke, växte i mängder på marken under höga granar. Så otroligt vackert. Vi hittade smultron i diket och eftersom vägen är mer än sparsamt trafikerad, plockade vi av en handfull var och stoppade i munnen. Smakade ljuvligt och riktig svensk sommar. Vi hann precis tillbaka till huset innan himlen öppnade sig och regnet fullkomligt öste ner. Vi blev bjudna på lunch. Gårdagens rester och det smakade gott idag med. Efter maten kollade jag Hemnet och fick ögonen på en stuga som verkar ha potential. Skickade iväg ett sms till mäklaren med lite frågor och blev uppringd mindre än 5 minuter senare. Han kunde inte svara på alla frågor jag hade, men hänvisade mig vidare till rätt inst...
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.