Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 157

Vaknade inte pigg som en mört när klockan ringde, men gick upp och gjorde frukost till sonen och drack en smoothie som sällskap medan han åt.
När han gett sig av till skolan satte jag på kaffebryggaren och bänkade mig sen i soffan med min kaffemugg.

Idag gick startskottet för Heal summit 2020. 7 dagar med videoföreläsningar. Dagens tema ”Att läka på makalösa sätt”. Kollade de två första föreläsningarna innan lunch och under eftermiddagen kollade jag på den sista. Intressant. Endel gammalt ”vetande” men också lite ny kunskap och nya perspektiv. En bra start på veckan. 

Utöver föreläsningar har jag även hunnit med att städa badrummet och hämta en reservdel till min mixer, som efter veckor av väntan, äntligen levererats till elbutiken.

Lagade laxburgare med broccolimos och kall sås till middag, vilket uppskattades av sonen som åt en rejäl portion. Kul när matlagningen går hem!

Lite trött, så blir en tidig kväll ikväll.
Det finns möjlighet till sovmorgon i morgon bitti, men inga garantier, så väljer att koja tidigt.

Kommentarer