Idag blev det en ordentlig sovmorgon. Längesedan jag sov så länge som idag. Skönt.
Efter frukost skrev jag ett blogginlägg som finns att läsa här under och sedan tog vi tag i dagens göror. Inläggning av två sorters sill och julköttbullar av älg. Riktigt gott!
Före middagen spelade vi sällskapsspel, älskling, hans son och jag. Ett evighetsspel, där ingen av oss lyckades ta sig i mål som vinnare.
Till middag blev det raklett med älgkött och gröna tillbehör. En god och lagom festlig lördagsmiddag.
Kvällen avslutades i soffan med pepparkakor som tilltugg vid tv-hänget.
Kommentarer
Skicka en kommentar