Varit en stilla söndag. Mulen, mörk och grå. Blev lite skidor i soffan under förmiddagen och under eftermiddagen rensade jag svampen från igår.
Nu huvudvärk, så först en dusch och sedan bäddar jag ner mig för natten.
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Kommentarer
Skicka en kommentar