Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 191

Ut i gråvädret för en promenad vid havet. En av mina finaste vänner anslöt och vi promenerade, pratade och pausfikade. Var en riktigt härlig tur och samtalet gick högt och lågt om vartannat. När vi skildes åt fick jag en present. 

När jag kommit hem öppnade jag paketet och fann en helt ljuvlig ljuslykta i form av en blekgrön lotus. Så vacker och med ljusets låga blir skenet i lyktan magiskt. Så glad och tacksam för att jag har en så fin vän i mitt liv.

Innan jag bäddar ner mig ikväll ska jag packa. I morgon åker jag till älskling för att stanna där i 10 härliga dagar.

Kommentarer