Hemma igen. Lite tomt och ensamt att bädda ner sig för kvällen...
Dag 10 med sellerijuice. Vet inte vad jag kan förvänta mig för förändring och vet inte heller om jag märker någon skillnad mot innan. Möjligtvis har jag lite mer energi och motivation till att göra saker, än jag haft de senaste veckorna. Jag har känt ett lätt motstånd till att ta tag i saker men nu känns det lite lättare. Åtminstone är det fler kreativa och lockande idéer som far runt i skallen, vilket bådar gott för framtiden.
20 dagar kvar av ”projekt sellerijuice”, så innan jag lämnade Dalarna i morse tog jag svängen förbi affären och köpte på mig en veckoranson. Sparade 16:-/knippe, jämfört med butiken hemma och det går åt ett knippe/dag.
När jag lunchade i Torsby gick jag in på affären där för att köpa mig en banan att ha på hemresan. Då hittade jag också mango (som ska vara bra vid snarkning, och ja, jag snarkar) för 10:-/st, svenska äpplen till bra pris och sharonfrukter för en femma styck, samt billig ingefära. Lämnade butiken med en stor påse goda nyttigheter i famnen.
Hemma packade jag upp allt och bäddade ner mig i soffan för att ta emot lite distanshealing. Hade inga förväntningar på den, men när healingen pågått en stund märkte jag att mina händer var alldeles heta. Vanligtvis har jag väldigt kalla händer och de blir ännu kallare när jag håller på med telefonen. Nu har jag skrivit ett helt blogginlägg och tro det eller ej, men mina händer är fortfarande varma.
Kommentarer
Skicka en kommentar