Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 171

Hade ställt klockan på 7 så jag skulle vara vaken i god tid till älsklings morgonsamtal. Gick upp och fixade lite sellerijuice innan älskling ringde. När vi lagt på, plockade jag fram ullmatta, tände levande ljus och mediterade en halvtimme.

Till frukost gjorde jag mig en smoothie på banan, äpple, kanel, kardemumma, vatten och bladspenat. Riktigt gott faktiskt.

Sedan blev det några timmars plugg fram tills jag blev överraskad av en kompis och hennes dotter som ringde på dörren. De ville säga hej och fick lov att komma in på en slät kopp te. Mysigt med besök.

Eftermiddagen och kvällen ägnades åt mitt kreativa novemberprojekt, som jag ännu inte vet om det kommer att bli klart i tid... Jaja, det kanske blir klart tills nästa jul om inte i år, vi får se.



Kommentarer