Sovmorgon. Sellerijuice och en halvtimme senare frukost i älsklings vardagsrum, med skidskytte på tv:n.
Efter damernas lopp blev det ombyte och en tur till återvinningscentralen, innan vi for vidare till skogen för att plocka svamp.
Det var grått och dunkelt i skogen. Trots att det var tidigt på eftermiddagen kändes det som skymning och att kvällen var nära, så blev inte så lång tur. Vi fick ihop nästan 2 kompostpåsar med ”Trattisar”, vilket blev ca 3,5kg, på den stunden vi var ute.
När vi kom hem blev det soffhäng med te och fröknäcke, fram till läggdags.
En fin dag i härligt sällskap.
Kommentarer
Skicka en kommentar