Sovmorgon. Välbehövlig efter en lång natt med många osammanhängande drömmar.
Gjorde frukost till sonen och en omgång sellerijuice till mig.
Sonen hade hemmaplugg på distans och jag passade på att se förra veckans videolektion som jag missat förra veckan. Läste lite mer om örter och kost för hälsa innan jag plockade fram det jag skulle packa ner för kvällens resa till älskling.
När sonen slutat skolan för dagen, lagade vi middag tillsammans. När allt var undanröjt efter maten och alla väskor packade och klara bar vi ut grejorna i bilen.
Körde hem sonen till hans far och for sedan vidare norrut mot Dalarna. Var framme strax efter halv ett och nu är det hög tid att sova.
Kommentarer
Skicka en kommentar