200 dagar... Tiden går.
Mestadels av dagen har jag ägnat åt studier. Grått blötväder under dagen gick över i snö fram på kvällen, så det blev ingen promenad idag som jag först tänkt. Däremot blev det en liten tur till Rättvik efter middagen.
Vi tänkte storhandla inför julen vid 20-tiden, men parkeringen var knökad med bilar, så det var fler som tänkt som oss. Vi åkte hem igen med outrättat ärende, så i morgon bitti är tanken att jag kör älskling till jobbet och där efter åker till affären och hoppas på färre folk då.
Avslutade kvällen med pepparkakor och glögg.
Kommentarer
Skicka en kommentar