Vaknade strax före sju och startade dagen med att dra igång 2 tvättmaskiner. Allt som allt blev det 8 maskiner under dagen.
Gjorde smoothie till mig och sonen och sedan satte jag mig att kolla Heal summit. Såg bara en och en halv föreläsning idag (inte alla tre som igår) och sedan läste jag vidare i en bok om läkande av kroppen, som jag började på under gårdagen.
Städat, handlat och lagat mat, har jag också hunnit med. Gick förbi elbutiken och köpte en juice maskin till mig i present från älskling.
Det blev sen middag, men det passade bra, då den blev klar ganska precis före älskling kom innanför dörren.
Varit en bra dag och jag har känt mig full av energi. Härligt! Ved dock inte riktigt hur jag uppfattats av andra då älsklings ord när han såg mig var ”Men hur ser du ut? Du ser ju alldeles galen ut!” Galen eller inte, humöret har varit gott i alla fall.
Kommentarer
Skicka en kommentar