Vaknade vid sextiden. Kollade lite på FB och insta, innan jag somnade om en kort stund och vaknade strax före sju igen. Låg kvar i sängen till strax före åtta, men sedan blev det ägglatte och några timmars pluggande.
Från lunchtid och framåt ägnade jag mig sedan åt mitt projekt som jag fixat materialet till igår. Bestämde mig för att göra det i lite större format, dubbelt så stort, vilket ändrade både form och förutsättningar, men jag känner mig nöjd med resultatet så här långt. Tänker att om det inte blir som jag tänkt i slutänden, så har jag tid på mig att börja om från början och ändå hinna med deadline.
På eftermiddagen kom sonen. Vi gick och handlade middag som vi sedan lagade tillsammans. Vi gjorde det enkelt. Jag skulle ha videokonferens/lektion och tiden var kort, så det blev hamburgare idag.
Dagens lektion var mycket intressant, en fortsättning på förra veckans lektion om kortisolens uppgifter i kroppen och vad som händer vid långvarig stress.
Senare under kvällen hade jag ett långt samtal med älskling. Längesedan vi sågs nu och jag hoppas kunna åka upp till helgen. Ska lämna in bilen på verkstaden i morgon bitti och hoppet står till att den blir klar före torsdag så jag kan resa på fredag morgon.
Kommentarer
Skicka en kommentar