Det hann bli tidig förmiddag innan vi kom iväg, jag och sonen. Vi gjorde ett snabbt stopp på vägen för att köpa mer lämpade skodon för sonen, så vi kan vara ute i skog och mark utan att han blir genomvåt om fötterna.
Det blev en trevlig bilresa med samtal och endel lyssnande på musik. Vi gjorde ett matstopp på vägen och åt medhavd matsäck.
När vi kommit fram till älskling åt vi upp resterna av matsäcken till middag och sedan spelade vi spel och körde musikquiz fram tills läggdags.
Nu natten, så får vi se vad det blir för äventyr i morgon.
Kommentarer
Skicka en kommentar