Andra advent. Efter en stilla adventsfrukost med tända ljus och en gråmulen dager utanför fönstret, vattnade jag blommorna och satte mig sedan för att se del 2 i Hungerspelen.
När det var avklarat tog jag på mig lite varmare kläder för en promenad vid havet. Det var gråväder, men inte särskilt kallt (så tjocktröjan hade jag kunnat bespara mig) och nästan vindstilla, även längst ut på klipporna mot öppet hav.
Det blev en runda på lite drygt 4 km i kuperad terräng och jag var lite mör i kroppen när jag kom tillbaka hem.
Jag lagade bananpannkaka med ”express-sylt” som jag slängde ihop på lite lingon, blåbär och honung.
Sedan tog jag en dusch och det var skönt att parkera mig i soffan iklädd myskläder, för att se lite mer film.
Kommentarer
Skicka en kommentar