Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 209

Efter att vi lagt oss i går, fick älskling rycka ut och agera taxi åt sin son. Jag måste ha varit halvt medvetslös, för jag som annars är väldigt lättväckt, hörde varken när de kom hem eller att älskling kröp ner i sängen.

Vaknade runt åtta i morse och kände mig ganska utvilad, så gick upp och gjorde mig lite te. De andra sov fortfarande, så jag ägnade morgonen/förmiddagen åt att plugga. Älskling vaknade vid halv ett och somnade sedan om på soffan efter att han fått i sig lite mat. Det var en stillsam och mysig dag. Tror att vi behövde lugnet och vilan båda två.

Jag tittade på film och när älskling sedan vaknade till ordentligt, åkte vi iväg för en kortare runda på skidor. Hemma igen tog jag en dusch innan det blev dags för hockey på tv:n. Vi blev sittande där och först när hockeyn var slut blev det tid för mat. Sen middag alltså. Klockan hann bli över halv elva innan vi satte oss till bords. 

Dagen blev lite ”utanför klockan” och det blev ganska sent innan jag kom i säng. Hoppas nu på att sova gott och att dagen i morgon blir lite mer i fas med övriga världen. 

Kommentarer