Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 208

Idag har det varit en ”soff och kojdag”.

Julfrukost på gårdagens rester och efter det blev det många timmars slappande i soffan. Jag hade lite ont i halsen i morse och älskling var inte helt hundra han heller. Det blev en kort stund utanför husets 4 väggar, då älskling skulle hämta ett par skidstavar han köpt i en facebookgrupp.

När vi kom hem igen, somnade jag på soffan och sov närmare två timmar. Älskling lagade middag och fixade till både älg och renfilé som serverades med morots och potatisgratäng och svampsås. Så gott.

Avslutade kvällen med ett skumbad, innan jag bäddade ner mig för natten.

Kommentarer