Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 210

Började dagen med lite studier och sedan somnade jag till på soffan en stund. Det har varit en blåsig dag med snöblandat regn, så ingen vidare dag för utomhusaktiviteter, men jag fick åtminstone tvättat några maskiner med tvätt.

I väntan på att sista maskinen skulle bli klar, tog vi en biltur upp till Grönklitt. Där möttes vi av ett magiskt vinterlandskap. Snötyngda grenar som hängde över de plogade vallarna vid vägkanten och snö istället för regn som föll på bilrutan. 

Inte många knop gjorda under dagen, men jag har känt mig lite piggare och mer energisk under eftermiddagen än tidigare, så vilan kanske börjar ge resultat...

Kommentarer