Nedräkning. Nu avverkar vi de sista timmarna på 2020.
Sov hos mamma i natt och på hemvägen hämtade jag upp sonen som ska vara med mig över nyår.
Vi skulle in i affären för att handla lite saker som saknades till dagens middag, men det var så fullt med bilar på parkeringen och folk i rörelse, så vi åkte vidare till lilla butiken hemma runt hörnet. Där var det tomt på folk i vanlig ordning och vi fick tag på lite av det vi behövde.
Älskling kom fram på kvällskvisten och vi åt middag innan vi satte oss tillrätta i soffan och såg på film.
Nu blir det förhoppningsvis några timmars sömn innan hockeyn och Sveriges juniorer intar rinken kl 03:30.
Kommentarer
Skicka en kommentar