Vaknade tidigt och gjorde mig en ägglatte innan jag tog en dusch och packade ihop kläder för helgen. Jag gjorde frukostmackor åt sonen innan jag sa hejdå och satte mig i bilen för att resa upp till älskling i Dalarna.
De sista tio milen var lite läskiga. Våta vägbanor, temperatur runt nollan, snö i dikeskanterna och sommardäck. Resan gick trots allt bra och jag kom fram sent på eftermiddagen mitt i flytt. Älskling flyttar 300m...
Vid halv nio på kvällen hade vi fått in ganska mycket av möblemanget i nya lägenheten och det blir premiärövernattning redan i kväll.
Stor del av morgondagen kommer ägnas åt att tömma det sista i gamla lyan och boa in sig i den nya. Förhoppningsvis får vi det lite lugnare på söndag och kan göra något avkopplande tillsammans.
Kommentarer
Skicka en kommentar