Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 145

Vaknade tidigt och gjorde mig en ägglatte innan jag tog en dusch och packade ihop kläder för helgen. Jag gjorde frukostmackor åt sonen innan jag sa hejdå och satte mig i bilen för att resa upp till älskling i Dalarna.

De sista tio milen var lite läskiga. Våta vägbanor, temperatur runt nollan, snö i dikeskanterna och sommardäck. Resan gick trots allt bra och jag kom fram sent på eftermiddagen mitt i flytt. Älskling flyttar 300m... 

Vid halv nio på kvällen hade vi  fått in ganska mycket av möblemanget i nya lägenheten och det blir premiärövernattning redan i kväll.
Stor del av morgondagen kommer ägnas åt att tömma det sista i gamla lyan och boa in sig i den nya. Förhoppningsvis får vi det lite lugnare på söndag och kan göra något avkopplande tillsammans.


Kommentarer