Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 155

Födelsedagen passerade i stillhet. Hade ställt väckarklockan på 6:00 och gick upp strax där efter. Gjorde frukost åt sonen och när han gått iväg till skolan gick jag och lade mig igen. 
Jag somnade om och vaknade sedan med huvudvärk. En ägglatte rådde bot på värken och sedan blev det en stunds studier. Grottar ner mig i örter, deras egenskaper och hur man kan använda sig av dem i ett läkande syfte. Så spännande och intressant.

Så har dagen bara flutit på. Jag har fått några samtal, sms och grattishälsningar på facebook, värmande för hjärtat och glädjande för själen. Sonen överraskade mig ned favoritchokladen och tända ljus, som jag fick plåga ut, när han kom hem från skolan.

En lugn dag, precis som jag önskar och vill ha den.

Kommentarer