Jag har varit lite dålig på att komma ut och få luft och dagsljus de senaste veckorna. Förmiddagarna har rullat på och när jag varit klar med mina göror har det börjat skymma och motivationen att komma ut har kommit av sig. Idag vände jag på dagsplaneringen. Efter att jag druckit sellerijuice, slängt i en maskin tvätt och ätit frukost gick jag ut. Det blev en runda på drygt 4 km. Bättre än inget.
När jag kom hem sedan, gjorde jag fredag. Kröp i myskläder drack te och ägnade eftermiddagen åt läsning. Fram på kvällen hörde en fin vän av sig och vi pratade bort nära 1,5 timmar. Härligt och välbehövligt så här i ”isoleringstider”.
Kommentarer
Skicka en kommentar