Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 152

En lugn dag. Sovmorgon och sen frukost. Sonen ägnade förmiddagen åt skoluppgifter och sedan blev det en tur till mataffären, så vi kunde fixa ihop några hamburgare till lunch.

Vid halv tre tog vi en tur ut och kastade disc på en nyanlagd bana i Orsa. Skymningen kom och mörkret lika så. Vi hann dock igenom hela banan innan det blev så mörkt att vi inte hittade våra discar. Efter golfen blev det en tur till kyrkogården där vi tände ljus och satte på graven till älsklings föräldrar. Det var vackert och stämningsfullt med alla ljusen som sken i mörkret. 

Sen middag och en omgång Yatzy fick avsluta kvällen. I morgon blir det utedag, med vandring i Fulufjällets Nationalpark om vädret tillåter.

Kommentarer