Tiden går och den går ganska fort. Snart är oktober månad slut och vi närmar oss jul och slutet på detta år 2020. Ska erkänna att jag längtar lite och har helt mot mina egna principer börjat kika lite smått på julsakerna som dykt upp i butikerna. Egentligen tycker jag att man kunde vänta till slutet av november innan försäljning drog igång, men nu är det som det är.
Idag tog jag mig en kort sovmorgon och sedan blev det ägglatte och studier under förmiddagen. Läst om örter och dess främjande egenskaper för god hälsa och hjälp till läkning. Ett mycket spännande kapitel under min utbildning.
Under eftermiddagen packade jag lite inför morgondagen. Jag och sonen ska åka upp till älskling i Dalarna och tillbringa helgen där. Så för min del blev det bara hem och vända. Kom hem i går kväll och reser tillbaka i morgon bitti...
Runt 16:30 kom sonen. Vi gick iväg och handlade grejer till kvällens middag som vi sedan lagade tillsammans. Dottern dök upp när det var dags att sätta sig till bords och börja äta. Det blev en trevlig kväll med sällskapsspel, musik, prat och skratt. Dottern stannade kvar hon också så inatt har jag båda barnen hemma. Mysigt.
Kommentarer
Skicka en kommentar