Det blev sent i natt innan jag släckte ner och kom till ro för natten. Vaknade dessutom tidigt, så sömntimmarna blev inte så många vilket jag fått dras med under dagen.
Idag blev det några timmars studier. Ägnade förmiddagen åt en videolektion och reflektion. Pratade också med min fina mamma som ringde och vi pratade bort en lång stund, vilket var himla trevligt. Vi pratar alldeles för sällan.
Avbröt pluggandet för en promenad, så jag kunde låta kropp och själ få en stund ute i dagsljus.
Studierna togs upp igen under eftermiddagen och vi hade en 1,5 timmes lång videokonferens.
Trött som jag var höll jag på att nicka till och somna flera gg under tiden.
Så nu har jag gjort tidig kväll och bäddat ner mig för natten.
Kommentarer
Skicka en kommentar