Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 21

Ikväll avslutas den 3:e veckan av "bara vara". För att summera veckan som gått, så har den bjudit på många fina stunder och härliga dagar. Tiden i husvagnen gick dock alldeles för fort och det känns lite vemodigt att det dröjer ett tag tills jag återser den igen. Midsommarhelgen har varit lugn och stillsam. Inget firande med släkt och vänner, men mycket kärlek. Idag åkte dock kärleken hem till sitt och det känns lite tomt... 
Huvudvärk har jag haft under veckan, men inte lika ihållande och stunderna utan har varit längre, vilket bådar gott för kommande veckor.

I morgon blir starten för en ny vecka och nya äventyr. Det drar ihop sig för långcykling. Kollat kartor och alternativa vägar och jag har ett hum om hur jag ska ta mig härifrån och vidare. Har dock inte helt koll på de sista 10-15 milen, men tänker att det löser sig under färd. Hängmattan har blivit levererad och den verkar brukbar, men kanske borde testa den innan avfärd?!
Så är det såklart cykeln som måste inspekteras, tvättas, smörjas(?) och pumpas. 
Har lite kvar att fixa innan jag kan ge mig av, men som sagt, det får ta den tid det tar och jag har ingen tid att passa. 
Det jag eventuellt behöver passa är vädret, men än så länge ser prognoserna goda ut. 
Känner mig rätt lugn, men skulle tro att jag undermedvetet är lite orolig och har mina betänkligheter. I natt drömde jag om massa hinder som dök upp och stoppade mig så att jag inte kom iväg på min resa. 
Men, man ska möta sina rädslor, så bara att fortsätta planera och genomföra.

Kommentarer