Slutet på veckan och början på helgen.
Dagen startade lugnt med tvätt och bloggskrivande. Blev ett inlägg om tankar utifrån gårdagens videolektion som handlar om rädslor. Det finns att läsa här under.
Dagen fortsatte i samma tempo som den börjat. En tur till affären, matlagning och lite soffhäng.
Fram på kvällskvisten kom helgens sällskap, kärleken jag inte haft möjlighet att träffa sedan Corona ledde till reseförbud. Det blev ett fint återseende. Middag avnjöts och sedan avslutades kvällen med en mysig skogspromenad.
Så, en dag fylld av stillhet att njuta
Kommentarer
Skicka en kommentar