Strålande sol och värme igen efter gårdagens regn. När frukosten var uppäten diskade jag sittandes i skuggan på husvagnstrappen. Fåglarna kvittrade och insekterna surrade. Robotgräsklipparen Jocke tog sina vändor förbi under tiden.
Plockade iordning i husvagnen och packade mina saker för hemfärd.
Klockan två blev jag upphämtad och packningen stuvades in i bilen.
Inte heller denna gång gick resan raka vägen utan det blev några stopp och avstickare. Vi hann med Finnbodarna, Picassoskulpturen i Kristinehamn, Göta kanal, borgruinen Ymseborg (där vi också såg ett vildsvin! i skogskanten) och ett sent drive in mål på Mc Donald’s.
Lång, men väldigt trevlig dag.
Kommentarer
Skicka en kommentar