Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 14

Många mil i bil. 
Vaknade runt 8. Satte på kaffe och gjorde mig en latte innan jag slog mig ner i soffan för att läsa kapitlet jag har att läsa innan tisdagens videokonferens. Sedan gjorde jag smoothie och väckte mannen som valt att sova lite längre.

Efter frukost packade vi bilen full och gav oss iväg på roadtrip. En resa som vanligtvis tar 6 timmar tog 12, men roligt var det. 
Picknick på gårdagens middagsrester, älgstek och ugnsbakade rödbetor med chèvre, vid en liten sjö, kaffe på det och förmiddagen var gjord. Underbart. 
Eftermiddagen bjöd på ett vackert och varierande 
landskap utanför bilfönstret och en Röd glada höll en fantastisk flyguppvisning på 20 meters höjd precis ovanför huvudena på oss när vi stannat till vid ett fält. Helt magiskt.

Nu blir det en natt i lägenhet och i morgon får jag se min kära husvagn igen!


Kommentarer