Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 15

Uppe med tuppen och termometern stod på 23 grader redan innan frukost. Tänkte dricka morgonkaffet i skuggan på balkongen, men hamnade i fixarmood och blev ”tvungen” att möblera om lite först. Ägaren av balkongen var inte helt nöjd över detta när han kom hem och såg mitt tilltag, men efter att jag piffat klart hade jag en riktigt härlig förmiddag med både kaffe, lunch och bokläsning i myshörnan innan det blev på tok för varmt att sitta ute.

På kvällen blev det middagspicknick, fågelskådning, glass och strandpromenad innan vi åkte vidare till husvagnen. Det var fint att se min pärla igen och nu ligger jag nerbäddad för natten.

Första dagen sedan 2:a april som jag inte haft huvudvärk. Hoppas på en god natt och att morgondagen följer samma mönster. Kanske att jag är på väg att bli återställd efter hjärnskakningen. 

Kommentarer