Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 94

Inte helt i form. När älsklings väckarklocka ringde imorse gick jag upp och vi åt en gemensam frukost, innan jag på nytt bäddade ner mig och somnade om.
Jag sov oroligt, drömde konstiga drömmar och när jag vaknade efter tio var jag fortfarande trött.

Jag packade ihop mina sista saker och gjorde en smoothie till lunch. Den var enkel att få ner trots raspiga hals. Haft känningar i halsen de senaste dagarna, men idag var den värre än tidigare. Trötthet och lätt huvudvärk var ytterligare en komponent som gjorde att jag kände mig hängig och inte helt kry.

Diskade av i köket och packade sedan in mig och mina väskor i bilen för att åka hem. Resan tog ungefär 7 timmar från dörr till dörr, med en liten avstickare till ett folktomt Coop för att köpa lite frukost till imorgon.

Väl hemma packade jag upp en del av min packning, resten får stå tills i morgon och sedan gjorde jag mig en kopp te.
Drar mig lite för att gå och lägga mig. Sovrummet är belamrat med flyttkartonger och känns varken rofyllt eller välkomnande. Får ta tag i det under morgondagen. Även om jag inte är helt sugen på att krypa ner i sängen i den röran, så signalerar hela min kropp att det är läge. Så bara att borsta tänderna och lyssna på kroppen.

Kommentarer