Sov lite illa i natt också, men vaknade ändå en kvart före dotterns väckarklocka ringde. Gjorde ordning smoothie. Tyvärr gick fästet till mixerknivarna sönder igår, så fick göra den i matberedare istället. Det var lite meckigare men det gick. Inget fel på smaken i alla fall.
Följde dottern till tåget för att få lite frisk luft och några steg innan jag började med dagens göror. Bokade besiktningstid på bilen till torsdag morgon och gick sedan in på platsbanken. Det var bara deprimerande. Valde att plugga istället. Kollade en videolektion och skrev ner mina tankar kring den. Satte ord för framtiden och vad jag vill uppnå/uppleva i min jobbrelaterade vardag.
Dottern jobbade lite längre idag, men hann hem före middagen var klar. Vi åt Lchf-paj, men utan pajskal liknade det mer en ugnsomelett. Den var god i alla fall.
Vi avslutade kvällen i soffan med dokumentären Jakten på Atlantis. Spännande med historia. Dottern blev lite sugen på att studera arkeologi, så vem vet, hon kanske blir arkeolog en vacker dag?!
Kommentarer
Skicka en kommentar