Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 106

Blev faktiskt lite sovmorgon idag. Välbehövligt efter dessa dagar. Drack lite kaffe, packade och plockade ihop i husvagnen för hemfärd. Innan jag åkte hemåt och älskling till sjukhuset blev det brunch, gulaschsoppa med creme fraîches och fröknäckemackor. 

Förstår inte riktigt vad som händer med tiden. Jag räknade med att vara hemma runt 18:45 men var hemma först 20:45, alltså två timmar senare än beräknat.... Men det är som det är. Just nu känns klocktiden ganska meningslös och jag funderar över hur jag ska förhålla mig till en tid som inte låter sig påverkas eller regleras av de tidsregler människan satt upp, utan endast verkar vara en känsla.

Då tiden gör lite som den vill, hoppas jag att den går fort till fredag, för då åker jag norr ut till älskling och husvagnen igen. 

Kommentarer