Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 103

Trött. Timmarna går långsamt, men dagen gick ändå fort, den bara försvann och det känns som en evighet sedan frukost. Nu ligger jag nerbäddad för natten i husvagnen, lyssnar på vinden utanför. 

Älskling sitter hos sin mor på sjukhuset inatt. 
Hon är trött. 
Vi tar en dag i taget och en timme i sänder. Tiden blir på något märkligt sätt flytande och svårbedömd. Det är som att  befinna sig i en bubbla där allt går lite långsammare även om allt utanför bubblan snurrar på i samma tempo som vanligt.

Kommentarer