Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 93

Så har vi kommit in i september. Första höstmånaden. Då jag inte hört något nytt från chefen jag träffade för intervju är det dags att ta tag i jobbsökeriet på allvar. Två månader och sedan är tjänstledigheten över.

Dagen har ägnats åt bloggskrivande och inlägget finns att läsa här under. Plockat undan och packat ihop i husvagnen för den här gången. Lite vemodig känsla och längtar redan dit igen. 
Ikväll sover jag hos älskling i hans lägenhet och i morgon är planen att jag ska åka söder ut och hem igen. Men innan dess en natt som förhoppningsvis bjuder på god sömn. Är trött och det ska bli skönt att bädda ner sig för natten.

Kommentarer