Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 109

Vaknade runt halv sju och bestämde mig för att starta dagen. Gjorde en ägglatte som jag drack i sällskap av 2 vänner via chatt på Messenger.

Idag ägnades förmiddagen åt ”pappersarbete”. Räkningar lades in, försäkringsbolag kontaktades och jobb söktes. Innan kl 10 hade jag författat 2 personliga brev och skickat iväg dessa tillsammans med mitt cv.

Drygt tre månader har gått sedan jag startade mitt experiment med schampotvål och jag är nöjd. Första omgången tvål  jag köpte börjar ta slut och det var dags att göra en ny beställning så passade på när jag ändå hade datorn framme. Den här gången åkte det också ner en tvätt-disk- och skurtvål i kundkorgen. Ska testa för att se om det kan vara ett alternativ till disk och tvättmedel för framtida bruk.

Spännande terapisamtal idag med min ”utbildningskollega”. Idag var det sista obligatoriska samtalet, men jag fick frågan om vi skulle köra ett par samtal till vilket jag tackade ja till. Efter förra veckans samtal har det hänt ganska mycket. Jag känner att bitar faller på plats samtidigt som nya frågor väckts och att den process i personlig utveckling jag går igenom, just nu har accelererat. Vi kände båda att samtalen ger oss mycket och att vi har mer att lära av varandra. Jättekul.

Har haft båda barnen på middag här idag igen. Tacos och mysiga samtal. Dottern blir kvar över natten, men sonen har åkt hem. 
I morgon åker jag till älskling igen och blir där över helgen. Mysigt! Ser fram emot det. Har inte packat någonting, men det mesta i klädväg som jag kommer att behöva lämnade jag kvar i husvagnen när jag åkte hem i måndags, så i morgon reser jag med lätt packning. 

Kommentarer