Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 113

Vaknade tidigt, strax innan älsklings väckarklocka gick igång. Tanken var att han skulle jobba idag, men han kände sig lite halvkrasslig redan i går kväll och var inte alls i form när det var dags att gå upp. Blev en hemmadag för honom idag, vilket gjorde att jag sköt på min hemresa några timmar. Det blev att somna om och sedan en lugn förmiddag med frukost och stilla tempo.

Plockade upp dottern i Karlstad och sedan körde vi vidare hemåt. Vi stannade till hos min fina mamma på vägen, där vi blev bjudna på middag, lax i citronsås, riktigt gott! Jag fick en liten present också, en aloe vera /avokado tvål som jag blev väldigt glad för och en påse av mitt favoritkaffe. 

Sen hemkomst och då det blir tidig morgon i morgon bitti, blev det rätt i säng för natten.

Kommentarer